Törzsi élet a XXI. században

11/11/2008


Seth Godin szerint most, hogy a net által lassan elolvadnak a földrajzi távolságok, az emberek újra törzsekbe tömörülnek egy márka, valami érdekes ötlet vagy karizmatikus vezető körül. És tényleg: Greenpeace-aktivisták, Negyedik Köztársaság, flashmobok résztvevői, békejel fáklyás felvonulás, Critical Mass, Free Tibet önkéntesek, Coffee Heaven neonomádok, éjszakai capture-the-flaget játszók a belvárosi éjjelben, gyászoló Kultiplex-rajongók, BKV-ellenes bliccelő blogírók, halláskárosult ájpodosok és büszke iPhone-gazdák, na és a többi, végtelen a sor. A marketing-guru maga is saját blogon szervezi a személyes kultuszát.
[Via Laughing Squid]


Témába vághat még...



1 komment:

O'Seamus said...

Nem tudom mennyire illik saját magamat kommentelni, de talán itt van a legmegfelelőbb helye az update-nek: a Tribes hangoskönyv változata ingyenesen letölthető.