Időutazás

1/29/2008


A gyűjtőszenvedély általános népbetegség, mindenki gyűjt valamit, mert ugye az ember mégiscsak a mókustól származik. Ennek a fent említett mókusnak az a jó tulajdonsága, hogy elfelejtkezik arról, hova is rejtette a mogyorót, amiből aztán szépen fa lesz.
Valahogy így történhetett azokkal a nagymamáinkkal- nagypapáinkkal is, akik eltették emlékbe ezeket a korabeli reklámokat meg hirdetéseket, hogy most, amikor lelkesek az életüket áldozzák hogy digitalizálják az egész világot, valaki előássa és beszkennelje egytől egyig.


A projekt több témakört ölel fel:

...kedvünkre szemezgethetünk a korabeli amcsi szépészet cikkei között, akár márkanevek alapján is

-például érdekes összehasonlítva a pálmoliv honnan indult és mivé lett-,

...aztán a rádió és a tévé aranykorába is bepillanthatunk,
megtekinthetjük a légi közlekedés ajánlatait...

...és ha eléget nézelődtünk, még talán az is kiderül, lehet hogy a világ egy kicsit megváltozott, de az igények ugyanazok.

[Csak zárójelben tenném hozzá, hogy talán az egyetlen és emiatt a legérdekesebb dolog ami manapság nem gyakran látható vagy legalábbis semmiképpen sem ilyen formában, az a világháborús propaganda legváltozatosabb és legelképesztőbb példái.]


Témába vághat még...



0 komment: